Slider

Dubajus. Išsipildęs sapnas II dalis

2017 m. balandžio 9 d., sekmadienis

III diena.

Šios dienos pagrindinis įdomusis objektas - Burj Khalifa ir Dubai mall, bet jų lankymas buvo numatytas vakare, todėl apie juos vėliau.

Iki popietės turėjome nemažai laiko, tad pagaliau išsiruošėme prie jūros. Šitoje vietoje noriu šiek tiek papasakoti apie Dubai Marina rajoną ir jo pasirinkimą. Dubai Marina - Dubajaus Manhatenas su 100 dangoraižių, vandens kanalu, palmėmis, jachtomis, kavinėmis ir restoranais, parduotuvėmis ir pliažu. Be to, tik pėstiesiems skirtais kilometrais pasivaikščiojimo takų palei kanalą ir jūrą. Vakarais visa tai užsidega daugybe šviesų, kiekvienas dangoraižis stengiasi išsiskirti savo šviečiančia detale. Net palmės žiba. :) Ir nieko keisto čia pamatyti Ferrari būrelio susirinkimą (taip skelbia užrašas prie viešbučio su išrikiuotais 20 įvairiaspalvių Ferrari'ų) ar policininkus su Brabus'ais ar superinėmis sportinėmis mašinomis.

Niekada negalvojau, kad taip pasakysiu, bet visa tai man padarė nė kiek ne mažesnį įspūdį negu gamtos grožybės. Vaikščiojom užvertę galvas ir vis stebėjomės. Ir tose betono džiunglėse jaučiausi gerai!

Be jokios abejonės, Dubai Marina - strategiškai puiki vieta keliaujantiems. Šalia metro, tramvajus ir už 2 metro stotelių esanti autobusų stotis, iš kurios galima nuvažiuoti į kitus JAE miestus ar įdomias vietas šalia Dubajaus.

Didžiausias pasaulyje ''susuktas'' gyvenamasis dangoraižis Cayan

Tikrai nesu iš tų keliautojų, kurie kiekvieną minutę bėga lekia liežuvius iškišę, stengiasi užsidėti kuo daugiau pliusiukų prie aplankytų vietų, ir, gink Dieve, negaišta nė minutėlės šiaip sau pasivartyti prie jūros. Ne ne, jei mano kelionėje yra jūra, pliažas ir geras oras, aš būtinai turiu ten pagulėti, paskaityti knygą ir pasimaudyti. Tiesiog va taip, paprastai, be jokios skubos. MB požiūris į pliažus neutralus, tad mano norams jis šitoj srity jis neprieštarauja. :) Taigi, dar viena iš priežasčių, kodėl pasirinkome Mariną, buvo prie pat namų esantis platus nemokamas pliažas. Tiesa, jūra čia vadinu Persijos įlankos vandenis, bet nuo to jos gerumas nesikeičia.

Baltas smėliukas, neperkrauta žmonėmis, galima išsinuomoti gultus ir skėčius, bet kažko įtartinai mažai juos nuomojasi :) Kai paklausiam kainų, iš karto suprantame kodėl - 30-50eur už gultą??? Štai kodėl dauguma gulasi ant smėliuko ar atsineša savo skėtuką. Yra dušai, WC, mokama pramogų zona vaikams, paėjus galima rasti ir mokamą pliažo klubą, kur už tam tikrą mokestį gausite ne tik gultą ir skėtį, bet ir galimybę maudytis baseine, užkąsti, net pašokti. Prie pat ir Dubai Sky Dive, ir kurio į jūrą nutiestas lėktuvo pakilimo takas, kuriuo kas 5-10min vis kyla lėktuvėliai su norinčiais šokinėti su parašiutu.

Mums užteko ir nemokamų pramogų. :)

Iš pliažo matyti dirbtinai supiltame pusiasalyje ''palmėje'' esantys viešbučiai.

Matyti pasiruošimo Expo 2020 darbai - greit čia bus Dubai Eye, aukščiausias pasaulyje apžvalgos ratas, dvigubai didesnis negu Londone ! Iš jo galima bus pamatyti ''palmę''.

Iš pliažo tiesiai į dangų :)
Po pietų metro važiavome į Dubai mall, kur 18.30h mūsų laukė pakilimas į aukščiausią pastatą pasaulyje Burj Khalifą. 828m (2,5karto didesnis negu Vilniaus TV bokštas) pastate yra "Armani" viešbutis, biurai, butai, apžvalgos aikštelės, restoranai. Burj Khalifa matoma iš 95 km atstumo.

Bilietus į 124 aukšte esančią apžvalgos aikštelę iš anksto pirkome https://tickets.atthetop.ae/atthetop/  - 125AED (apie 34eur) žmogui. Bilietus, jei nenorite permokėti, reikia pirkti iš anksto, nes vietoje bus žymiai brangiau. Mačiau, kai tuo pat metu žmogus už bilietą kasoje paklojo 450AED .

Biliete rašoma, kad reikia atvykti prieš 2 valandas, bet tiek stovėti eilėje tikrai neprireikė. Išlipę iš metro galvojome, kad pateksime tiesiai į prekybos centrą, bet teko eiti 10 min kokius 2-3 km nesibaigiančiais tuneliais. Juose, kad žmonės mažiau pavargtų, yra sumontuoti net bėgantys takeliai, kaip oro uostuose! Suradę pakilimo vietą kasoje iškeitėme e-bilietus į tikrus (būtina turėti asmens dokumentą!), atstovėję nemažą eilutę pradėjome kilti. Ne, ne liftu, bet visokiais laiptais ir koridoriais, kol patekome į liftą ir per 1 min užkilome į 465 m aukštį. Tai trigubai aukščiau negu Vilniaus TV bokšto apžvalgos aikštelė arba beveik dvigubai aukščiau negu Eifelio bokšto viršutinė aikštelė. Kas ten buvote, galite bandyti įsivaizduoti.

Tas visas pakilimo ir nusileidimo į / iš bokšto procesas irgi labai įdomus, nes pakeliui prikabinėta visokių foto ir plakatų su bokšto statymo istorija beo visokiais įdomiais faktais: kiek žmonių statė, kiek sunaudota betono, stiklo, plieno, kiek oro ir vandens reikia kasdien aprūpinti Burj Khalifą ir t.t.

Aikštelėje gali būti kiek nori. Mes kaip tik patekome į ''vilko valandą'', tad spėjome pamatyti Dubajų ir šviesoje, ir sutemus. Nepaprastai įspūdinga. Virš langų yra oro tarpeliai, tad fotografavau per juos iškišusi telefoną - baisiai įdomus jausmas buvo apėmęs. :)

Dubai mall iš viršaus
Šokantys fontanai iš aukštybių. Puikiai girdėjosi muzika ir iš viršaus stebėti fontanus man buvo daug gražiau negu nuo žemės.
Didžiuliausias fontanas viduje
Po tų ach ir och vaizdų nusileidę vaikštinėjome po molą, kol visai nuo kojų nusivarėme. Dubai mall dirba labai ilgai, penktadieniais net iki 1.00 nakties. Daugybė prabangiausių ir garsiausių vardų parduotuvių, pigių ir brangių restoranų, kino salės, milžiniškas akvariumas, fontanas viduje, ir, aišku, šokantys fontanai lauke ir t.t.

Ech, Manolo Blahnik batai....
Čiupkit idėją kavinės šviestuvui :)

Svajonių mašina - Tesla elektromobilis. Kodėl svajonių? Nes turi 2 bagažines - priekyje ir gale, juk variklio priekyje tai nėra :)
Sunkiai į kadrą telpanti Burj Khalifa
Vitrinos su gyvomis žuvimis !

Linksmuolė pardavėja mano akyse pagamino ledų

Išpuošta gatvė prie Dubai mall...
Bus daugiau.....

Būčiau labai dėkinga, jei viešbučius savo kelionės metu rezervuotumėte per apačioje arba čia pateiktą Booking.com nuorodą. Jums tai nekainuos papildomai nė cento, o man tai bus šiokia tokia parama plėtojant šią veiklą. Primenu, kad Booking.com yra viena didžiausių viešbučių paieškos sistemų pasaulyje, kurioje galima rasti daugiau kaip 840 000 apgyvendinimo įstaigų bet kurioje pasaulio vietoje: